Ποιες Τροφές είναι Πλούσιες σε Προβιοτικά - SmileVitamins

Ποιες Τροφές είναι Πλούσιες σε Προβιοτικά

Τροφές Πλούσιες σε Προβιοτικά

Τα προβιοτικά είναι ζωντανά βακτήρια που βρίσκονται σε ορισμένα τρόφιμα ή συμπληρώματα και προσφέρουν πολλά οφέλη για την υγεία.

Τα βακτήρια του εντέρου, που συλλογικά αναφέρονται ως χλωρίδα του εντέρου, ή μικροχλωρίδα του εντέρου, εκτελούν πολλές σημαντικές λειτουργίες στο σώμα.
Τα καλά βακτήρια στο πεπτικό μας σύστημα βοηθούν στην προστασία από τα επιβλαβή βακτήρια και τους μύκητες.

Τροφές πλούσιες σε προβιοτικά

Χόρτα Πικραλίδα

Οι πικραλίδες είναι μια οικογένεια ανθοφόρων φυτών και τα χόρτα τους μπορούν να μαγειρευτούν ή να καταναλωθούν ωμά.
Αποτελούν εξαιρετική πηγή φυτικών ινών κα είναι γνωστά για τις αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες.
Περιέχουν 1,92 γραμμάρια φυτικών ινών ανά 1 φλιτζάνι. Ένα μεγάλο μέρος αυτής της ίνας προέρχεται από την ινουλίνη.
Οι ίνες ινουλίνης στην πράσινη πικραλίδα μειώνουν τη δυσκοιλιότητα, αυξάνουν τα φιλικά βακτήρια στο έντερο και ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

Αγκινάρα Ιερουσαλήμ

Η αγκινάρα της Ιερουσαλήμ – επίσης γνωστή ως ηλιόλουστη ρίζα, ανήκει στην οικογένεια των ηλίανθων και έχει μεγάλα οφέλη για την υγεία.
Γνωστό για την εμφάνισή του που μοιάζει με ηλίανθο, το λαχανικό παρέχει περίπου 2 γραμμάρια διαιτητικών ινών πλούσιες σε ινουλίνη ανά 100 γραμμάρια.
Η ινουλίνη βοηθά στην αύξηση των φιλικών βακτηρίων στο παχύ έντερο, προάγοντας την καλύτερη πεπτική υγεία. Μπορεί επίσης να βοηθήσει στην απορρόφηση των μετάλλων στο παχύ έντερο σας.
Η αγκινάρα της Ιερουσαλήμ είναι επίσης υψηλή σε θειαμίνη ή βιταμίνη Β1.

Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα είναι πλούσια σε πολλά βασικά θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για το σώμα μας, όπως σίδηρο, χαλκό, μαγνήσιο, μαγγάνιο, ψευδάργυρο, φώσφορο και φλαβανόλες. Επιπλέον, η μαύρη σοκολάτα βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου, προλαμβάνει τις καρδιακές παθήσεις και είναι μια υγιεινή τροφή για το έντερο!

Ας δούμε πως δουλεύουν συνεργατικά η μαύρη σοκολάτα και το μικροβίωμα.

Όταν τρώμε μαύρη σοκολάτα, το κακάο ταξιδεύει σε όλη τη διαδρομή μέσα από το έντερο αχώνευτο μέχρι να φτάσει στα μικρόβια του εντέρου (στα προβιοτικά). Μόλις το κακάο και τα προβιοτικά συναντηθούν, τα προβιοτικά ζυμώνουν τις ενώσεις (που ονομάζονται φλαβονόλες και πολυφαινόλες) της σοκολάτας. Όταν οι ίνες της μαύρης σοκολάτας ζυμώνονται, δημιουργούνται τα αντιφλεγμονώδη αντιοξειδωτικά της μαύρης σοκολάτας που το σώμα μας μπορεί να απορροφήσει στην κυκλοφορία του αίματος.

Δεδομένου ότι η μαύρη σοκολάτα είναι ένα πρεβιοτικό για το έντερο – δηλαδή παρέχει τις φυτικές ίνες που αποτελούν τροφή για τα φιλικά βακτήρια- μπορεί να κάνει καλύτερα τη δουλειά της όταν εργάζεται με προβιοτικά.

Όταν τρώτε ένα προβιοτικό μαζί με μαύρη σοκολάτα, ο πληθυσμός των καλών βακτηρίων του εντέρου (προβιοτικά) αυξάνεται και έχουν κάποιον να φάνε για ενέργεια (πρεβιοτικά) για να κάνουν το καλύτερο δυνατό για το έντερο και τη γενική υγεία μας.

Πάρτε πρεβιοτικά (συμπεριλαμβανομένης της μαύρης σοκολάτας) και προβιοτικά στο έντερό σας καθημερινά.

Σπαράγγια

Τα σπαράγγια είναι ένα δημοφιλές λαχανικό και μια άλλη εξαιρετική πηγή πρεβιοτικών.

Το θρεπτικό λαχανικό περιέχει φυσικά ινουλίνη, η οποία μπορεί να βελτιώσει την υγεία του πεπτικού μας συστήματος και να βοηθήσει το σώμα σας να διατηρήσει τα βέλτιστα επίπεδα γλυκόζης και ινσουλίνης.

Σκόρδο

Το σκόρδο είναι ένα γευστικό βότανο που συνδέεται με διάφορα οφέλη για την υγεία λόγω των αντιοξειδωτικών και αντιφλεγμονωδών ιδιοτήτων του.

Το σκόρδο δρα ως πρεβιοτικό, ως προάγοντας την ανάπτυξη των ευεργετικών Bifidobacteria στο έντερο. Βοηθά επίσης στην πρόληψη της ανάπτυξης βακτηρίων που προάγουν την ασθένεια.

Διατηρήστε ένα υγειές πεπτικό σύστημα τρώγοντας ισορροπημένες ποσότητες προβιοτικών και πρεβιοτικών.

Scroll to Top