Βιταμίνη D3 - smilevitamins.gr

Βιταμίνη D3

Βιταμίνη D3

Βιταμίνη D3: Η πιο σημαντική βιταμίνη για την πλειονότητα του επιστημονικού κόσμου.

Η βιταμίνη D3 δεν πρέπει να λείπει από κανένα σπίτι. Προορίζεται για όλους τους ενήλικες που επιθυμούν να ζήσουν με ασφάλεια και χωρίς φόβο για απρόοπτα προβλήματα που σχετίζονται με δυσλειτουργία του οργανισμού.

Ιδιότητες

Τι να πρωτοπούμε για την βιταμίνη D3 αλλά και για το πόσο διαφορετική θα είναι η ζωή σας με την καθημερινή κατανάλωση τροφών αλλά και συμπληρωμάτων που είναι πλούσια στη βιταμίνη αυτή.

Ας αναφέρουμε πολύ περιληπτικά κάποια θετικά της βιταμίνης D:

  1. συνδέεται θετικά με την ορθοστατική αστάθεια και τη μυϊκή αδυναμία, μάλιστα η πτώση αποτελεί παράγοντα κινδύνου για κατάγματα ιδιαίτερα μεταξύ των ανδρών και γυναικών ηλικίας 60 ετών και άνω
  2. συμβάλλει στη φυσιολογική απορρόφηση/χρησιμοποίηση του ασβεστίου και του φωσφόρου
  3. συμβάλλει στη διατήρηση των φυσιολογικών επιπέδων ασβεστίου στο αίμα
  4. στη διατήρηση της φυσιολογικής κατάστασης των οστών
  5. συμβάλλει στη διατήρηση της φυσιολογικής λειτουργίας των μυών
  6. συμβάλλει στη διατήρηση της φυσιολογικής κατάστασης των δοντιών
  7. συμβάλλει στη φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος
  8. παίζει ρόλο στη διαδικασία της κυτταρικής διαίρεσης
  9. ψευδάργυρος και βιταμίνη D ως ωφέλιμος συνδυασμός για το ανοσοποιητικό

Παρενέργειες

Φυσικά γενικός κανόνας στη ζωή αλλά και σε όλα, ισχύει η διαχρονική φράση: <<παν μέτρον άριστον>> και είναι γενικά καλό να μην καταναλώνετε πάνω από 10.000 ΙU D3 ανά ημέρα.

Μια υπερβολική δόση αυτής της βιταμίνης είναι πιο πιθανό να οδηγήσει σε ασβεστοποίηση των μαλακών ιστών και σε δημιουργία πέτρας στους  νεφρούς. 

Μία από τις πιο κοινές παρενέργειες είναι τα υψηλά επίπεδα ασβεστίου στο αίμα (γνωστά και ως υπερασβεστιαιμία) με συμπτώματα όπως υπερβολική δίψα, ναυτία, μυϊκή αδυναμία, μυϊκές κράμπες, κοιλιακό πόνο, σύγχυση ή λήθαργο. 

Καλό είναι να τη συνδυάζετε με βιταμίνη Κ για να αποφεύγετε αυτές τις παρενέργειες.

Τροφές

Η έκθεση στον ήλιο αποτελεί μια μέθοδο πρόσληψης βιταμίνης D3, αλλά όπως δείχνουν οι μελέτες στις μέρες μας δεν επαρκεί.

Για να προσλάβετε την πολύτιμη αυτή βιταμίνη μέσω της διατροφής χρειάζεται να καταναλώσετε πολύ μεγάλο αριθμό ψαριών ή αυγών, κάτι που συνήθως δεν συνίσταται ειδικά για την συγκεκριμένη βιταμίνη καθώς είναι πολύ πιο απλό να την προσλάβετε μέσω ενός συμπληρώματος, αλλά πάντα να ξέρετε πως στα συμπληρώματα είναι ιδιαίτερα σημαντικό να δίνεται βάση στα συστατικά των συμπληρωμάτων, αφού είναι πιο ωφέλιμο για εσάς να λαμβάνεται την βιταμίνη στην καθαρή της μορφή χωρίς ανούσια πρόσθετα και έκδοχα που επιβαρύνουν την βιοδιαθεσιμότητα της βιταμίνης αλλά και τον οργανισμό σας.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to Top